loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 216
11 زمان : 1399:2

هميشه در فصل سوزوسرما گرم كردن منزل زياد حياتي ميباشد . مدام ايرادات و معظلات متعددي موجود است . البته درهرحال يك راههايي موجود هست كه ميتواند سبب گرم شدن منزل شود .


هميشه در فصل سوزوسرما گرم كردن منزل زياد حياتي ميباشد . مدام ايرادات و معظلات متعددي موجود است . البته درهرحال يك راههايي موجود هست كه ميتواند سبب گرم شدن منزل شود . براي جستن اين شيوه ها مطلقا نوشته‌علمي را بخوانيد . . .

حفاظت و ايمني لوله ها
اين فعاليت ميتواند علاوه بر لوله ها بر نقاط ديگر سيستم شما تاثير بگذارد و علاوه بر زيان زياد سنگين وزن شما‌را در فصل سوز‌و‌سرما هم در گير ايراد نمايد . . خوب تر است براي خودداري از اين واقعه تعدادي توشه به گرم كردن لوله هاي خويش و همينطور تعدادي فرمان ديگر فعاليت فرماييد .

تخليه آب از اتصالات فضاي گشوده و سيستم هاي آب پاشي به خواسته دوري از انجماد لوله ها .
مستقل كردن شيلنگ هاي فضاي گشوده و عايق كردن لوله ها توسط پوشش فوم
حفاظت و حفظ از لوله هايي كه از بخش ها بيرون از محفظه منزل رد گرديده اند .
افزودن پروتكتور ها به آب باطن مدار سيستم هاي گرمايشي كه سبب دوري از يخ زدگي زودهنگام لوله هاي ميشودند


نظارت كردن وسيله گرمايشي
پيشين از وصال سوزوسرما پكيج و يا اين كه گرم كننده خويش را يك توشه روشن فرمائيد و آن را آزمايش فرماييد كه سلامت باشد و فارغ از هيچ جور مشكلي كار مي نمايد .

غربال هاي دستگاه خويش را منزه و يا اين كه تعويض فرماييد . اين غربال ها بايد به صورت آراسته هر 4 ماه يكبار برسي شوند و در شكل نياز پاك و يا اين كه بده بستان شوند .
پيشنهاد ميكنيم يك ترموستات قابل طرح ريزي تنظيم نماييد . اين ترموستات ها منجر ميگردند شما نيز گرماي مناسب تري داشته باشيد و نيز بتوانيد در مخارج خانه ي خويش صرفه جويي نماييد .

در صورتيكه بادزن سقفي داريد در فصل‌زمستان جنبش آن را برعكس فرماييد . پره ها را نظير جهت ساعت تهيه فرمائيد تا هواي گرم را از سقف به مرحله زمين جهت دهي نمايد . اين كار سبب مي شود هواي گرمي كه در حوالي سقف جاي دارد و ما آن را شم نمي‌‌كنيم به تراز زمين بياييد و اين چرخش سبب گرم شدن زودتر ما و منزل شود .

سدهاي يخ
حالا فكر كنيد كه‌اين رخداد بر روي سقف منزل شما رخداد بيوفتد . منزل شما گرما را از سقف به خارج انتقال ميدهد در فيض برف و يخ روي پشت بام آب شده و به جهت اين‌كه در جايي انباشته شده به‌تدريج منجر مي توان به منزل شما نفوذ نمايد و منجر آبدهي سقف منزل شما شود . اين حادثه براي جاهاي ديگر منزل نيز قابل رويت ميباشد كه پاك كردن آن پيشين از فصل سوز و سرما مي‌تواند منجر شود شما از يك فساد و هزينه گزاف احتمالي رهايي يابيد .

يك‌سري استراتژي پيشنهادي ما :

فاضلاب آلوده و ريزش سقف ها به جهت سدهاي يخي ميباشند . آنان را پاك نگگه داريد تا آب مسير خويش درسمت خروج را سهل وآسان پيدا نمايد .
نظافت كردن فاضلاب خروجي دوچندان كليدي مي‌باشد . همينطور بستن درز ها و يا اين كه دريچه هايي كه در فصل زمستان براي شما تلاش ندارد مضاعف اساسي هست .
اطمينان نتايج نماييد خط مش هاي نفوض تماما ببنديد و رويكرد هاي جريان هوا تماما پاك باشند .
در‌حالتي كه اين نكته ها را در فصل‌زمستان پيش انجام داديد و راهگشا نبودند ميتوانيد موردها تحت را براي سفت كاري بيش تر انجام دهيد :

پوششي را روي سقف قرار دهيد تا از رابطه دربين سقف و برف پرهيز فرمائيد .
يك مخزن آب و ضد يخ صحيح فرماييد و آن را در جايي نزديك سقف نگه داريد تا در مواقع اضطرار از آن به كار گيري فرماييد .
دستگاه يخ زدايي گرمايشي را براي فصل زمستان گرايه فرمائيد كه بوسيله آن بتوان يخ ها را آب كرد .
عايق مازاد را به مرحله منزل خويش بيشتر نمائيد .


پاك و تميز كردن چمن و امكانات آن
يك ليست از ابزارهايي كه در فصل‌تابستان مورد به كار گيري براي ايوان منزل شما بوده تهيه و تنظيم نماييد اين ليست به شما ياري مي نمايد وسيله هاي غير مايحتاج نظير شن كش , چمن زن , بيلچه و غيره را انبار كرده و از كم و كاستي وسايل مايحتاج براي فصل‌زمستان با خبر گرديد .

در حالتي كه در منزل حياط دار و يا اين كه باغ خويش وسيله اي داريد كه با سوخت كار مي نمايد مسلما قبلي از فصل زمستان سوخت آن را تخليه نماييد . اين سوخت در فصل زمستان و در وقتي كه شما از آن به كار گيري نميكنيد سبب تخريب دستگاه شما مي شود . تيغه ها را تيز فرمائيد و دستگاهي كه روغن داراست را منزه نمائيد .


بازرسي و تحليل كردن شومينه و دودكش
براي آنهايي كه در منزل و يا اين كه گلشن خويش شومينه دارا‌هستند هيچ چيز مطلوبتر و آرامش بخش تر از گرماي حريق نيست! ولي اين را مي بايست اعتنا داشته باشيد كه گذشته از توليد او‌لين حريق مي بايست شومينه خويش را پاك نمائيد و مطمئن گرديد رويه ورود آب به درون دودكش بسته باشد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 436
  • بازدید کلی : 9733
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی