loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 156
سه شنبه 10 فروردين 1400 زمان : 20:48

وقتی صحبت از ساعت های لوکس سوئیسی می شود ، OMEGA یک صنعت بزرگ است. این نام تجاری در صف مقدم ساعت سازی است و ایجاد ساعتهایی می کند که زمین ، اقیانوس و آسمان را فتح کرده اند. از زمان رسمی نگه داشتن وقت بازی های المپیک گرفته تا اولین ساعت پوشیده شده روی ماه و مارک ترجیحی جیمز باند ، OMEGA واقعاً می داند چگونه برجسته شود.

وقتی صحبت از ساعت های لوکس سوئیسی می شود ، OMEGA یک صنعت بزرگ است. این نام تجاری در صف مقدم ساعت سازی است و ایجاد ساعتهایی می کند که زمین ، اقیانوس و آسمان را فتح کرده اند. از زمان رسمی نگه داشتن وقت بازی های المپیک گرفته تا اولین ساعت پوشیده شده روی ماه و مارک ترجیحی جیمز باند ، OMEGA واقعاً می داند چگونه برجسته شود.

شهرت ساعت های OMEGA به دلیل ظرافت ، دقت و فن آوری بالا ، محبوبیت زیادی را در سطح جهان به دنبال داشته است. از زمان تاسیس در سال 1848 ، OMEGA تعداد زیادی ساعت ساخته است و ما در حال بررسی برخی از محبوب ترین ها هستیم تا بتوانید ساعت مناسب OMEGA را برای خود یا آن شخص خاص در زندگی خود بهتر انتخاب کنید.

ساعت مچی OMEGA Seamaster Diver 300 Chronometer 42mm

مناسب برای جوان مدرن که علاقه زیادی به ماجراجویی دارد و به دنبال قطعه ای برای اکتشافات بیرونی خود است.

سری Diver 300 یکی از طرفداران محبوب است و از ستایشگران آن می توان به مشاهیر مانند Daniel Craig اشاره کرد. فهمیدن چرا آسان است این مدل شیک Seamaster مظهر ظرافت ، فن آوری و دقت است. طراحی کاملاً ظریف و ویژگی های عملکرد بالا کاملاً در هم آمیخته و توسط یک حرکت قدرتمند اتوماتیک ، خود-سیم پیچ و محوری ، که دارای گواهینامه C.O.S.C است نیز هدایت می شود.

OMEGA Planet Ocean 600m "Big Blue" GMT Watch

یک قطعه بیانیه ای که هر کجا بروید چشم را به خود جلب می کند. ایده آل برای هر کسی که یک زندگی ورزشی - و قدرتمند - برای زندگی روزمره خود می خواهد.

ساعت های OMEGA Seamaster Planet Ocean که بخشی از خانواده Seamaster هستند ، نوآورانه و فنی هستند و برای عملکرد عالی در آب برجسته هستند. این خط برای حضور در چندین فیلم 007 مانند Casino Royale 2006 مشهور است ، به دلیل ویژگی هایی مانند دریچه های فرار هلیوم ، Super-LumiNova M برای بهبود دید و مواد پیشرفته بسیار محبوب است.

این خط نیز توسط نیروی دریایی سلطنتی انگلیس و توسط ژاک ایو کوستو انتخاب شده است و در میان چهره های عمومی مانند مایکل فلپس و جورج کلونی محبوب است.

ساعت مچی OMEGA Seamaster Aqua Terra 150m Steel 41mm

این مدل نوآورانه و چشم نواز ، نمونه ای از تجملات و ایده آل برای آقایی مدرن است که برای هر نوع کراوات سیاه به دنبال یک ساعت شیک است.

همچنین بخشی از مجموعه Seamaster ، ساعت های OMEGA Seamaster Aqua Terra در مورد میراث دریایی غنی OMEGA صحبت می کنند و قطعات پیشرفته ای هستند که تا به امروز ماندگار نیستند.

ساعت مچی کوارتز OMEGA صورت فلکی منهتن 25 میلی متر

یک قطعه بیانیه زیبا برای بانوی معاصر که آرزو دارد ساعتی داشته باشد که بتواند هر روز - و با هر لباسی - از آن استفاده کند.

مجموعه Constellation به سال 1952 برمی گردد و صفحات خوانایی آسان ، مارکرهای مینیمالیستی پیچیده و زیبایی شناسی کلاسیک را ارائه می دهد که هرگز از مد نمی افتد. مدل کوارتز منهتن برای پوشیدن روزمره بسیار مناسب است ، زیرا راحت و شیک است ، اما به یک دلیل مهم در یک مهمانی شام توجه را نیز به خود جلب خواهد کرد.

نمایشی و ظریف ، این ساعت به دلیل "چنگال" های نیمه ماه خود در کیف و همچنین دستبند تک صدا مشهور است. دستبند و کیف آن از طلای 18K Sedna TM و استیل ضد زنگ ساخته شده است. صفحه شیشه ای مروارید الماس و شیشه آبی آونتورین یک کنتراست بسیار زیبا و یادآوری ستاره ها در آسمان را ارائه می دهد که نام مجموعه را تداعی می کند.

ساعت OMEGA Globemaster Co-Axial 39 میلی متر

این ساعت مچی پیچیده به دلیل جذابیت کلاسیک و در عین حال مدرن ، گزینه ای مناسب برای پوشیدن روزمره و انتقال آن به نسل های آینده است.

ساعت های OMEGA Globemaster متعلق به مجموعه Constellation هستند و استانداردهای کیفی جدیدی را در دنیای فالشناسی تعیین کرده اند. این ساعتها از فناوری ضد مغناطیسی انقلابی برخوردار هستند ، از جمله این مدل 39 میلی متر هم محوری ، مقاوم ، شیک و دقیق هستند.

این قاب از جنس استنلس استیل دارای حاشیه فلوت ضد خش و خراش فلزی است که شخصیت زیادی به مدل می بخشد. این حرکت یک فرار محوری اتوماتیک خود پیچ در پیچ است ، به این معنی که این یک ساعت قابل اعتماد ، دقیق و بادوام است که دوست دارید بدون توجه به مناسبت آن را بپوشید.

ساعت مچی کریستال هسالیت حرفه ای OMEGA Speedmaster

نمایشی از روح پیشگام OMEGA ، این ساعت برای هر کسی که به دنبال یک همراه محکم برای ماجراهای خود است اما هنوز هم به یک قطعه روزمره نیاز دارد ، مناسب است.

مجموعه Speedmaster در سال 1957 راه اندازی شد و به دلیل Speedmaster Moonwatch ، اولین قطعه پوشیده شده روی ماه شناخته شده است. این ساعت همچنین توسط فضانوردان ناسا در فعالیت های اضافی خودرویی و مدل انتخابی خود در هنگام راهپیمایی های فضایی استفاده می شود. دقیق ، شیک و پیچیده ، هر ساعت موجود در این مجموعه برای هر مناسبتی مناسب است ، چه یک رویداد ورزشی باشد یا یک روز در دفتر.

ساعت مچی کوارتز OMEGA De Ville Prestige کوارتز 37.4 میلی متر

یک ساعت زیبا برای لباس روزمره که زن مدرن دوست دارد آن را به کمد لباسش اضافه کند. این مدل طراحی بی انتها و زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می دهد که همیشه مد خواهد بود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 461
  • بازدید کلی : 9758
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی