loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 101
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 17:27

وردپرس از میلیون ها وب سایت در سراسر جهان پشتیبانی می کند. وردپرس را به عنوان سیستم عامل وب سایت خود در نظر بگیرید ... به نوعی مانند سیستم عامل لپ تاپ ویندوز ، برای MacBook Pro macOS و برای آیفون iOS است.

وردپرس

وردپرس از میلیون ها وب سایت در سراسر جهان پشتیبانی می کند. وردپرس را به عنوان سیستم عامل وب سایت خود در نظر بگیرید ... به نوعی مانند سیستم عامل لپ تاپ ویندوز ، برای MacBook Pro macOS و برای آیفون iOS است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما امکان می دهد بدون آموزش فنی سطح بالا ، محتوای وب سایت خود را اضافه ، حذف یا به روز کنید.

قالب وردپرس را به صورت یک وب سایت در می آورد. هزاران مضمون در دسترس است - برخی رایگان و برخی پولی. بیشتر تم های وردپرس برای سازگاری با مارک تجاری شرکت شما نیاز به برخی سفارشی سازی دارند. اما استفاده از یک تم بسیار بهتر از آن است که از ابتدا همانطور که در گذشته (اوایل تا اواسط هزاره) انجام می دادیم ، از ابتدا شروع کنیم. مضامین وردپرس یکی از دلایل اصلی این است که شما می توانید با کسری از هزینه وب سایت های معمولی ، یک وب سایت سفارشی و با کیفیت بالا ایجاد کنید.

افزونه وردپرس عملکرد سایت شما را فراهم می کند. پلاگین ها مشابه برنامه های موجود در تلفن شما هستند و ده ها هزار افزونه وردپرس برای انتخاب وجود دارد. پلاگین هایی برای فرم های تماس ، گالری تصاویر ، امنیت سایت ، چرخ دستی های خرید آنلاین وجود دارد - تقریبا هر چیزی که فکرش را بکنید.

میزبانی

برای داشتن یک وب سایت ، باید در وب سرور میزبانی شود. از این نوع اگر می خواهید خانه ای بسازید ، برای ساختن خانه خود به زمینی احتیاج دارید. نمونه هایی از ارائه دهندگان میزبانی وب ، HostGator و WP Engine هستند.
نام دامنه (همچنین به عنوان URL شناخته می شود)

Amazon.com ، CNN.com و markbrinker.com همه نمونه هایی از نام دامنه ها هستند. در پشت صحنه ، هر سایت با یک آدرس IP مشخص می شود که یک رشته طولانی از اعداد مانند 143.398.884.342 است. اما چه کسی می تواند تمام این اعداد را به خاطر بسپارد؟ بنابراین ، نام دامنه با هر آدرس IP در ارتباط است زیرا استفاده از کلمات به جای اعداد برای شناسایی وب سایت آسان تر است.

ثبت دامنه

دقیقاً همانطور که پلاک خودروی خود را از اداره خودرو دریافت می کنید ، نام دامنه خود را نیز از ثبت دامنه دریافت می کنید. ثبت دامنه های زیادی در اینترنت وجود دارد. ما از NameCheap.com استفاده می کنیم.
DNS

DNS مخفف Domain Name Server است. آنها دفترچه تلفن اینترنت هستند.

زبان برنامه نویسی

HTML مخفف Hypertext Markup Language است که زبان استانداردی برای ایجاد وب سایت ها و صفحات وب است. در سال 1991 توسط تیم برنرز لی (معروف به مخترع شبکه جهانی وب) اختراع شد.
CSS

CSS مخفف Cascading Style Sheets است. از HTML برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود و CSS آنها را زیبا جلوه می دهد. CSS همچنین نحوه نمایش یک وب سایت در دسک تاپ در مقابل رایانه لوحی در مقابل تلفن را کنترل می کند.
وب سایت ساز (معروف به صفحه ساز وب سایت)

حتی چند سال پیش ، شما باید HTML و CSS را بدانید تا یک وب سایت زیبا ایجاد کنید. اما اکنون ، با یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن ، می توانید یک وب سایت با حداقل دانش فنی ایجاد کنید.

تلفن همراه پاسخگو است

اگر وب سایت از طریق تلفن همراه پاسخگو باشد ، از CSS برای پاسخگویی به اندازه صفحه نمایش استفاده می کند تا خوانندگان تجربه کاربری مطلوبی را در دستگاه های تلفن همراه خود داشته باشند. این به معنای اندازه قلم های بزرگتر و همچنین تغییر طرح بندی صفحه و ناوبری است تا بتوان از آنها در یک دستگاه تلفن همراه استفاده کرد.

SSL

SSL مخفف Secure Socket Layer است. یک گواهی SSL اطلاعاتی را که از یک وب سرور به مرورگر شما ارسال می شود رمزگذاری می کند تا هکرها نتوانند آن را بخوانند.

سئو

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو یک موضوع بزرگ و پیچیده است ، اما به طور خلاصه همه چیز در مورد پیکربندی وب سایت شما برای دریافت ترافیک رایگان از صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

Google Analytics یک سرویس رایگان از Google است که به شما آماری درباره وب سایت شما می دهد - تعداد بازدیدکنندگان از سایت شما ، صفحاتی که مشاهده می کنند ، مدت زمانی که در هر صفحه می گذرانند و غیره.

برای استفاده از Google Analytics ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک اسکریپت ردیابی کوچک در وب سایت خود نصب کنید و خوب است که شروع کنید.

Google Analytics حدس می زند با دادن داده هایی به شما در مورد آنچه که در وب سایت شما کار می کند و غیر آن است.
ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESP)

یک ارائه دهنده خدمات ایمیل (همچنین به عنوان EMS: Email Management Service شناخته می شود) به شما کمک می کند تا لیست مشترکان ایمیل خود را ایجاد ، مدیریت و ارتباط برقرار کنید.

برخی از نمونه های ارائه دهندگان ایمیل معروف شامل MailChimp ، Aweber (ما از Aweber استفاده می کنیم) ، Contact Contact ، ConvertKit ، GetResponse و ActiveCampaign است.

دلایل مختلفی برای استفاده از ارائه دهنده خدمات ایمیل وجود دارد:

اتوماسیون. کاربران می توانند به طور خودکار خود را از لیست شما اضافه یا حذف کنند. همچنین براساس اقدامات کاربر می توانید به طور خودکار ایمیل ارسال کنید.
مقیاس پذیری فقط با یک کلیک ماوس می توانید برای صدها یا هزاران مشترک خود پیام ارسال کنید. انجام این کار به صورت دستی غیرممکن است.
تحویل. بیشتر ارائه دهندگان خدمات ایمیل در لیست سفید قرار گرفته اند ، بنابراین ایمیل های شما به عنوان هرزنامه پرچم گذاری نمی شوند. اگر سعی کنید با استفاده از Outlook یا Gmail سریعاً بیش از چند ده ایمیل به صورت پی در پی ارسال کنید ، به احتمال زیاد با ISP شما فیلتر اسپم ایجاد می کند و ایمیل های شما ارسال نمی شوند.
تعهد. رعایت قانون CAN-SPAM و جلوگیری از مجازات.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 420
  • بازدید کلی : 9717
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی