loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 124
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 زمان : 18:20

SEO می تواند بازگشت سرمایه عظیم را بازگرداند ، به ویژه هنگامی که با روشهای بازاریابی مانند جستجوی پرداخت شده مقایسه شود. در حقیقت ، گوگل اظهار داشت که SEO در مقایسه با جستجوی پولی که بازدهی اندک 2 برابر دارد ، ROI 5.3 برابر ارائه می دهد.

SEO می تواند بازگشت سرمایه عظیم را بازگرداند ، به ویژه هنگامی که با روشهای بازاریابی مانند جستجوی پرداخت شده مقایسه شود. در حقیقت ، گوگل اظهار داشت که SEO در مقایسه با جستجوی پولی که بازدهی اندک 2 برابر دارد ، ROI 5.3 برابر ارائه می دهد.

اما دستیابی به نتایجی از این دست با یک تیم داخلی SEO تقریباً غیرممکن است. بهینه سازی موثر موتور جستجو برای دیدن نتایج عمده ، به یک تخصص و همچنین برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل ، فن آوری و مقیاس پذیری بی حد و حصر نیاز دارد.

اگر رئیس رشد مارک یک میلیارد دلاری هستید ، باید پروژه های SEO را به شرکتی واگذار کنید که بتواند با شما مقیاس بندی کند.

برای کشف مزایای برون سپاری خدمات SEO خود به یک آژانس ، چگونگی انجام این کار به روش صحیح و اینکه چرا باید ما را انتخاب کنید ، به ادامه مطلب بروید.
مبانی خارج از شرکت SEO
افرادی که در یک شرکت SEO استخدام شده کار می کنند

بهینه سازی موتور جستجو برای برون سپاری نسبتاً ساده است. شما با یک شرکت شخص ثالث کار می کنید تا برخی یا کل کارهای SEO را برای نام تجاری خود مدیریت کنید. بسته به نیازها و توانایی های شما ، شخص ثالث ممکن است:

تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید
جنبه های فنی وب سایت خود را بهینه کنید
تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید
یک استراتژی محتوا ایجاد کنید
نوشتن مطالب جدید
بهینه سازی صفحات موجود (SEO در صفحه)
پیوندهای داخلی را سازماندهی کنید
برای قالب های وب جدید ، سیم های فریم ساخته اید
ارتباط استراتژیک را انجام دهید
ایجاد بک لینک

شما در هنگام برون سپاری خدمات جستجوگرها سه گزینه دارید:

یک شرکت سئو استخدام کنید
استخدام یک آژانس بازاریابی دیجیتال (با SEO به عنوان یکی از خدمات آنها)
با یک فریلنسر / پیمانکار مستقل کار کنید

از یک شرکت جستجوگرها خارج شوید

استخدام یک شرکت SEO باتجربه رویکردی بسیار مثر است. از آنجا که آنها منحصراً بر روی سئو تمرکز دارند ، شما می توانید به تخصص ، روش ها و منابع آنها اطمینان داشته باشید. آنها باید بتوانند مطالعات موردی را با رتبه بندی استثنایی ، ترافیک و نتایج تجاری به اشتراک بگذارند و بنابراین حتماً مثالهایی را درخواست می کنند.

به عنوان مثال ، اگر نگاهی به داستانهای موفقیت در وب سایت Terakeet بیندازید ، نمونه هایی از این موارد را پیدا خواهید کرد:

سهم بازار Google برای شرکت رهن و وام دهی 265٪ افزایش یافته است
خریدهای مشتری ارگانیک را با 553٪ برای یک بانک آنلاین رشد داد
درآمد آلی 30.2٪ برای یک خرده فروش DIY افزایش یافته است

کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال

گزینه دوم همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که طیف وسیعی از خدمات بازاریابی از جمله سئو را ارائه می دهد. این می تواند یک روش خوب برای ادغام در کانال های بازاریابی ، مانند جستجوی پرداخت شده ، تبلیغات نمایش ، تبلیغات بومی ، هدف گذاری مجدد و روابط عمومی باشد.

مشکل این است که این آژانس ها به اندازه یک شرکت سئو در زمینه استراتژی و اجرای سئو پیچیده نیستند. بنابراین احتمالاً تصمیم می گیرید که رویکرد سیراب شده SEO را انتخاب کنید. یا ، حتی ممکن است آنها به فروشنده دیگری برون سپاری کنند. در ابتدا می توانستید نتایج را مشاهده کنید. اما ، به احتمال زیاد با این روش 265٪ سهم بازار Google خود را افزایش نمی دهید.

استخدام فریلنسرها

گزینه سوم ارزان تر است و شما نیاز دارید که از نزدیک با تمام مراحل درگیر شوید. به عبارت دیگر ، شما فقط نمی توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید.

علاوه بر این ، حتی باتجربه ترین متخصصان سئو نیز نمی توانند نتایج را در مقیاس ارائه دهند. آنها اغلب مشاورانی هستند که توصیه هایی را ارائه می دهند که تیم شما برای پیاده سازی آنها به آن نیاز دارد. یا ، آنها از طریق یک شرکت برون سپاری SEO کار می کنند که خدمات سفید خود را برچسب می زند. متأسفانه ، هنگامی که یک نمایندگی فروش SEO درگیر می شود ، شما تقریباً هیچ کنترلی بر روند یا کیفیت کار انجام شده ندارید.

در نهایت ، مشاوران آزاد برای مشاغل کوچک و متوسط خوب کار می کنند ، اما نمی توانند بر یک شرکت میلیارد دلاری تأثیر بگذارند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 9788
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی