loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 90
سه شنبه 15 تير 1400 زمان : 12:47

با پریدن بسیاری از مشاغل از طریق بازاریابی ایمیل ، بسیار آسان است که از یک خبرنامه نامه حلزون به سبک قدیمی عقب بمانیم.



با پریدن بسیاری از مشاغل از طریق بازاریابی ایمیل ، بسیار آسان است که از یک خبرنامه نامه حلزون به سبک قدیمی عقب بمانیم.

پیش بینی می شود تا سال 2023 تعداد کاربران ایمیل جهانی به 4/3 میلیارد کاربر افزایش یابد. امروزه مشاغل و افراد برای دستیابی به درآمد و ارتباط با پایگاه مشتری خود در دنیای امروز ، باید از خدمات ایمیل مارکتینگ برخوردار باشند.

این مقاله نشان می دهد که چرا شما برای رونق کسب و کار خود به خدمات بازاریابی از طریق ایمیل نیاز دارید و به شما کمک می کند تا یک سرویس خوب را انتخاب کنید که تمام ابزاری را که برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد امنیت در تجارت جدید نیاز دارید فراهم کند.

چرا بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت شما اهمیت دارد

بازاریابی از طریق ایمیل بازدهی بیشتری نسبت به Facebook ، Twitter و LinkedIn دارد. این باعث می شود که ایمیل بدون در نظر گرفتن اندازه ، برای هر مشاغل ضروری باشد.

به ازای هر 1 دلار هزینه شده برای بازاریابی از طریق ایمیل ، می تواند 42 دلار برای شما به همراه داشته باشد.

و نه تنها این ، هنگامی که بازاریابی از طریق ایمیل را پیاده سازی می کنید ، می توانید به صورت موثرتر ایمیل ارسال کنید ، لیست های ایمیل خود را مدیریت و رشد دهید ، موفقیت مبارزات ایمیل خود را بهتر پیگیری کنید و با مقررات ایمیل محلی هماهنگ شوید - همه به یکباره.

بعلاوه ، هنگامی که ایمیل خود را کاملاً بازاریابی می کنید ، می توانید از ورود ایمیل های خود به پوشه هرزنامه جلوگیری کنید. شما ممکن است مواردی را که ایمیل شما به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود ، نادیده بگیرید ، اما اگر نرخ شکایات هرزنامه بیش از حد بالا رود ، ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ممکن است حساب شما را مسدود کند.

دلایل استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ
1. می توانید به صورت موثرتر ایمیل را به صورت انبوه ارسال کنید

شرکت ها معمولاً باید ایمیل یکسانی را برای گروه وسیعی از گیرندگان بفرستند. این می تواند پیام های بازاریابی ، به روزرسانی ها ، خبرنامه ها ، کوپن ها ، دعوت نامه ها و موارد دیگر باشد.

و این سیستم عامل های بازاریابی ایمیلی هستند که امکان ارسال ایمیل به صورت فله ای و موثرتر را دارند.

برای ارسال ایمیل به گروه بزرگی از مشترکان ، فقط به لیستی از مشترکانی که انتخاب کرده اند نیاز دارید. سپس می توانید از یک بستر بازاریابی ایمیل برای بزرگ کردن لیست خود ، مدیریت آن و ارسال تبلیغات خودکار به صورت عمده استفاده کنید.

2. لیست های ایمیل خود را بهتر مدیریت کنید

برای ایجاد استراتژی های بازاریابی موثر ، شما باید با ایجاد لیست های ایمیل خود مدیریت کنید و آنها را به طور موثر مدیریت کنید.

داشتن لیست مشترکان ایمیل خود یکی از عناصر مهم هر مشاغل است. شما نمی خواهید مخاطبین خود را از دست دهید و یا ارسال ایمیل مهم بازاریابی را در زمانی که قرار بود ایمیل آن را دریافت کنند از دست ندهید. خودتان نمی توانید همه موارد را ردیابی کنید ، به همین دلیل به یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی از طریق ایمیل نیاز دارید.

این سرویس ها به شما کمک می کنند تا برچسب ها ، بخش ها را مدیریت کرده و مخاطبین موجود در لیست خود را مرتباً تمیز و تمیز کنید. داشتن یک لیست ایمیل با کیفیت بالا به طور طبیعی به شما این امکان را می دهد که برای پرورش مشتریان و مشتریان بالقوه خود ایمیل های هدفمندتری ارسال کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که مشترک برای دریافت ایمیل های شما انتخاب می شود ، می توانید آنها را در یک بخش ایمیل جداگانه قرار دهید و برای تشکر از آنها و تأیید اشتراکتان یک پیام خوشامدگویی ارسال کنید.

3. می توانید موفقیت مبارزات ایمیل خود را بهتر پیگیری کنید

بازبینی کمپین و نظارت بر معیارها برای موفقیت کمپین های بازاریابی ایمیلی شما بسیار مهم است. پیگیری معیارها به شما کمک می کند تا درک کنید که مشترکان چگونه در کمپین برای بهینه سازی آن براساس ارقام طنین انداز می شوند.

ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل به شما کمک می کنند معیارهای اساسی مانند نرخ کلیک ، نرخ تبدیل ، نرخ باز و تحویل ایمیل را برای سنجش میزان موفقیت در تبلیغات ایمیل خود تجزیه و تحلیل کنید. جدا از این ، شما همچنین می توانید نرخ گزاف گویی ، نرخ لغو اشتراک ، ROI کلی ، نرخ رشد لیست و نرخ ارسال ایمیل را ردیابی کنید.

برخی از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل حتی به شما امکان می دهند تعداد مشتری هایی را که خرید کرده اند یا اقدام در نظر گرفته شده را تعیین کنید.

4- مطابق با مقررات محلی ایمیل باشید

یک سرویس بازاریابی ایمیلی مشروعیت می دهد که مشتریانش از همه قوانین و مقررات پیروی می کنند و در هر مرحله از آنها پشتیبانی می کند. چندین قانون استفاده از ایمیل مارکتینگ را برای اهداف تجاری راهنمایی می کنند. قوانین بسته به محل کار شما متفاوت خواهد بود.

به عنوان یک تجارت ، باید مقررات محلی ایمیل را دنبال کنید. این نه تنها از شما حمایت قانونی می کند ، بلکه شما می توانید اعتماد و اطمینان مشتری را در اولویت قرار دادن خواسته ها و نیازهای آنها قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر تجارت شما در ایالات متحده باشد ، طبق قانون CAN-SPAM FTC ، لازم نیست قبل از افزودن کاربران در ایالات متحده به لیست پستی خود یا ارسال پیام های تجاری ، اجازه بگیرید. اما طبق قانون ، شما باید راهی را برای انصراف از ارتباط بیشتر به کاربران ارائه دهید.

طبق قوانین اتحادیه اروپا ، شما باید قبل از افزودن کاربر به لیست ایمیل خود ، رضایت آگاهانه کاربر را دریافت کنید.

علاوه بر این ، شما باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما با قوانین ضد هرزنامه در ایالت شما و ایالات که مشتریان شما هستند سازگار است. پیاده سازی کلیه این الزامات در بازاریابی ایمیلی شما نتایج مثبت قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 9730
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی