loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 93
سه شنبه 26 مرداد 1400 زمان : 12:13

مجموعه بازیهای چوگان اسپورت لوکس مردانه و متمایل به پیاژه در دهه 1970 ، که جدیدترین تغییر آن در سال 2016 اتفاق افتاده بود ، اوایل امسال با عرضه اولین مدلهای اسکلت پولو در قابهای فولادی ضد زنگ دوباره مورد توجه قرار گرفت.

مجموعه بازیهای چوگان اسپورت لوکس مردانه و متمایل به پیاژه در دهه 1970 ، که جدیدترین تغییر آن در سال 2016 اتفاق افتاده بود ، اوایل امسال با عرضه اولین مدلهای اسکلت پولو در قابهای فولادی ضد زنگ دوباره مورد توجه قرار گرفت.

پیاژه در سال 2021 به تمرکز مجدد روی مجموعه پولو اشاره کرده بود و خانه ساعت و جواهرات با پیگیری مدل های فولادی با چهار قطعه طلا دیگر-سه مورد از آنها با الماس ، دو مورد با الماس ، تحویل داده است. موارد و حرکات کاملاً سنگفرش - رونمایی از آنها در Watches & Wonders 2021.

مانند تمام ساعتهای طلایی پیاژه ، بدنه اسکلت پیاگو پولو-که به دلیل طراحی "در یک شکل" که یک قاب گرد را با یک صفحه صفحه به شکل بالش ترکیب می کند ، شناخته می شود-در ریخته گری طلای داخلی پیاژه جعل شده است.

ساعت جیبی سیکو

کالیبر بسیار نازک اسکلت شده 1200S نیز در خانه ساخته شده است و تنظیم نگین روی حرکات و موارد همه در محل توسط هنرمندان ماهر انجام می شود. مانند موارد قبلی فولادی ، قطر بدنه 42 میلی متر معاصر و مشخصات پیاژه باریک 6.5 میلی متر ضخامت دارد.

این مدل بدون طلای 18 رنگ رزگلد دارای جزئیات آبی تیره بر روی پل ها و صفحات حرکت است تا به زیبایی با تن کیس تضاد پیدا کرده و با بند تمساح آبی ، مجهز به سیستم تغییر سریع هماهنگ شود.

مدل دیگری از طلای سفید 18K دارای ابعاد بدنه یکسان و رنگ آبی مشابه روی صفحه باز شده و بند سریع تعویض است ، اما با قاب نگین آن "دارای جلوه ای از زرق و برق پس از تاریکی است" ، که شامل 56 درخشان ، درخشان است. سنگ های بریده

به گفته مدیرعامل پیاژه چابی نوری ، در مصاحبه ای که در Watches & Wonders انجام شد ، استفاده از رنگ های چشم نواز تازه ترین روش خلاقانه ای بود که در آن پیاژه کالیبرهای تولید اسکلت بندی شده خود را متمایز کرده است.

نوری می گوید: "در هفت سال گذشته ، ما 12 اسکلت [ساعت] ساخته ایم ، همه از ابتدا." "ما به هر یک از آنها بسیار متفاوت برخورد کردیم: برخی تزئین شده بودند ، برخی حکاکی شده ، سنگ فرش شده یا با سنگ چیده شده بودند.

10 ساعت برتر کاسیو G-Shock سال 2021

امسال ، ما تصمیم گرفتیم با آنها رنگ آمیزی کنیم ، از مدلهای آبی و خاکستری فولادی در اوایل سال جاری شروع کردیم ، و همچنین روی پایان کار کار کردیم و آن را واضح تر و مدرن تر کرد تا با ظاهر و احساس مجموعه Polo مطابقت داشته باشد. "

البته ، پیاژه افسانه ای خود را در زمینه تولید جواهرات در مدلهای جدید نیز به کار برده است. نسخه High Jewelry Piaget Polo Skeleton با بدنه و فلنج طلای سفید خود ، با 148 الماس برش درخشان و 132 برش باگت ، و همچنین حرکت آن ، که اجزای اصلی آن نیز از طلا ساخته شده اند ، میزبان 292 درخشان است- الماس بریده و 11 یاقوت کبود براق.

این نسخه از جنبش باز ، که مانند خواهر و برادر خود از یک میکرو روتور خارج از مرکز برای باد کردن منبع اصلی خود استفاده می کند ، Caliber 1200Di نامگذاری شده است و به گفته پیاژه ، نازک ترین حرکت اسکلت با الماس است. جهان

نوری می گوید ادغام سنگ سازی در یک حرکت ساعت به هماهنگی بالایی بین تیم های خلاق نیاز دارد ، از طراحان گرفته تا ساعت سازان تا جواهرسازان. او خاطرنشان می کند: "همه چیز بر سایر موارد تأثیر می گذارد."

"وزن دستها و شاخصها ، پیچیدگی مکانیسم ، وزن سنگها - دلیل دیگری است که باعث می شود یکپارچگی کامل کمک کند ، زیرا همه افراد در همه زمینه ها واقعاً با هم کار می کنند."

بدنه مدل High Jewellery فقط کمی ضخیم تر از قاب های غیر سنگی است و 7.99 میلی متر است و یک الماس گل رز بر روی تاج اضافه می کند.

قفل طلای سفید نسخه نصب شده بر روی بند تمساح خاکستری ، همچنین میزبان شش سنگ اضافی با برش باگت است. برای کسانی که به دنبال درخشش بیشتر هستند ، پیاژه همچنین این ساعت را بر روی یک دستبند طلای سفید نصب می کند که به طور کامل با 184 برش باگت و 1258 برش درخشان با وزن ترکیبی 15.6 قیراط و طراحی فوق العاده چشم نواز شده است.

ساعتهای مچی اسکلت شده عمدتا به عنوان یک اختراع نسبتاً مدرن تلقی می شوند ، اما نوری خاطرنشان می کند که پیاژه بیش از 50 سال است که در این سبک مشغول است و مایلز دیویس ، افسانه متاخر جاز (و مشتری پیاژه) را یکی از کسانی که آن را می پوشد می شمارد.

او می گوید: "پیاژه همیشه جلوتر از زمان خود بوده است ، یا شاید هم خارج از زمان خود." "ما همیشه کارهایی را انجام داده ایم و انجام می دهیم که متداول نیستند.

اسکلت سازی همیشه در کنار عناصر بسیار نازک یکی از رمزهای سبک این برند بوده است و ما این دو کد را در یک ساعت کاملا ظریف و راحت ترکیب کرده ایم. "

نسخه های High Jewelry از آوریل 2021 در دسترس هستند و قیمت آنها از 297،000 فرانک سوئیس شروع می شود. مدلهای رزگلد و طلای سفید-الماس قرار است در سپتامبر 2021 با قیمت 43100 CHF و 58،500 CHF به ترتیب عرضه شوند. نوری نوید می دهد نوآوری های بیشتری در این سال از چوگان ، از پاییز آغاز می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 9713
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی