loading...

بيلدينگ پلاس

بيلدينگ پلاس را دنبال كنيد

بازدید : 120
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 زمان : 15:47

این یک تعداد قابل توجه از 142،668 عضو DMI خوش آمدید! اگر کسی پیگیری کرده باشد ، این 110 هزار و 118 متخصص بازاریابی دیجیتال است که از زمان عضویت ما در جولای 2018 به انجمن ما پیوسته اند.

این یک تعداد قابل توجه از 142،668 عضو DMI خوش آمدید! اگر کسی پیگیری کرده باشد ، این 110 هزار و 118 متخصص بازاریابی دیجیتال است که از زمان عضویت ما در جولای 2018 به انجمن ما پیوسته اند.

ما 2021 را هم با صدای بلند لگد کردیم. بسیاری از اتفاقات در دنیای عضویت شما رخ داده است ، در اینجا فقط برخی از موارد برجسته را ذکر می کنیم:

ما سری DMITeamTalk خود را شروع کردیم. این جلسات 20 تا 30 دقیقه ای است که مربی DMI ما اطلاعات عملی ، مشاوره و راهنمایی را ارائه می دهد که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. این موارد بصورت زنده در فیس بوک و یوتیوب پخش می شوند. ما تا به امروز چهار جلسه اجرا کرده ایم و موضوعات هیجان انگیز بیشتری برای پوشش دادن با شما در سال جاری داریم. مورد بعدی ما را می توانید دوشنبه 10 مه در ساعت 1 بعد از ظهر BST با موضوع بازاریابی تأثیرگذار دریافت کنید.

ما پنج مزیت فوق العاده عضو POWER را راه اندازی کردیم:

میزگرد DMI: در ماه مارس ما گروه کوچکی از اعضای POWER را که نمایانگر تنوع جامعه DMI ما هستند گرد هم آوردیم تا در مورد موضوع موضوعی تنوع و گنجاندن بحث کنیم. این اعضای انجمن به ریاست یک متخصص موضوع ، در مورد دانش و تجربه یکدیگر بحث و گفتگو کردند. در ماه ژوئن جلسه دیگری برگزار خواهیم کرد - با موضوعی متفاوت - بنابراین چشم خود را برای دریافت اعلان پوست کنده نگه دارید.
دوره - "همه دسترسی": برای اعضای POWER مجاز ما در حال دسترسی مادام العمر به محتوای برنامه آنها و تمام به روزرسانی های بعدی هستیم.
عضو سازنده نمایه با نام تجاری جدید: این امکان را به اعضای POWER می دهد تا نمایه خود را به فرصت بعدی خود تبدیل کنند. این ابزار نهایی نام تجاری شخصی است ، و شما با کارفرمایان ، مشتریان و رسانه های اجتماعی احتمالی خود می سازید و با آنها به اشتراک می گذارید.
هیئت مشاغل DMI: ما خوشحالیم که به تازگی راه اندازی بورد مشاغل DMI را اعلام کردیم تا بتوانید بهترین مشاغل بازاریابی دیجیتال را در سراسر جهان پیدا کنید. شما می توانید دسته مورد نظر خود را انتخاب کنید ، حداکثر 15 عنوان شغلی ، و موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید و ما به شما کمک می کنیم مهارت های خود را به یک فرصت مناسب متصل کنید. اگر فرصتی برای شغل دارید که دوست دارید در تابلوی مشاغل حضور داشته باشید ، فقط با عضویت@digitalmarketinginstitute.com تماس بگیرید.
انجمن جدید شغلی DMI: فضایی کاملا اختصاصی برای بحث و یافتن پاسخ برای همه سوالات شغلی و شغلی شما. ما این فضا را با موضوعات جالب مانند:

کدام سبک رهبری به شما تعلق دارد؟ و به کدام سبک رهبری احترام می گذارید؟

بهترین مشاوره شغلی که تاکنون دریافت کرده اید چیست؟

اخراج شدید - چگونه به جلو حرکت می کنید؟

ناامیدی اصلی شما هنگام جستجوی شغل چیست؟

به گفتگو بپیوندید

با موضوع انجمن ها تیم DMI مشغول ایجاد انبوهی از ارسال های انجمن در طیف وسیعی از موضوعات موضوعی بوده است ، بنابراین آیا می خواهید بفهمید چه ابزارهای رایگان مانند این لیست های شنیداری اجتماعی - ابزارهای رایگان در دسترس شما است. ورود به موضوعات پرطرفدار مانند دریانوردی ، شستشوی سبز و بازگشت به دفتر ؛ در مورد نکات امتحان همکار خود بشنوید یا حتی در بخش اختصاصی ما خود را به جامعه معرفی کنید.

عضویت - ساخته شده برای شما

به عنوان یک عضو DMI - شما اولویت ما هستید. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا فرصت هایی را برای شما ایجاد کنیم تا مشخصات خود را تقویت کنید ، دانش و تجربه خود را به نمایش بگذارید و فرصت هایی را برای شما فراهم کنیم تا با اعضای جامعه جامعه خود درگیر شوید. بررسی کنید که برخی از اعضای DMI شما طی چند هفته گذشته درگیر چه مواردی بوده اند.

ما خوشحالیم که اعضای POWER بورلی مور ، کالان سویم ، کارسون ادواردز جونیور ، کریستین گودک ، لیا دیویس ، راشل هرمان ، ساندیا آسیرواتام و تراسی کالر به ما پیوستند تا در مورد تنوع و گنجاندن در بازاریابی دیجیتال ، چگونگی تأثیر آن بر چشم اندازهای شغلی ، طبیعی صحبت کنیم. تعصب و داشتن خودآگاهی ما.

شغل شما و شما

با توجه به اینکه تعدادی از فعالیت هایی که طی چند هفته گذشته اتفاق افتاده است ، تمرکز شغلی داشته است ، فکر کردم خوب است که قلب این عضویت به روز شود و همه چیز درباره شغل و شما باشد.

وقتی به شغل فکر می کنیم - ممکن است به طور خودکار از دریچه جستجوی کار یا حتی تغییر در شغل شما به آن فکر کنیم. با این حال ، حرفه بسیار فراتر از آن گسترش می یابد. ذهنیت شما می تواند تأثیر زیادی در حرفه شما داشته باشد.

بیش از یک سال پیش ، هنگامی که ما برای اولین بار با بیماری های همه گیر و قفل آشنا شدیم ، به نظر می رسید یک اشتراک در بین متخصصان کار وجود دارد که افزایش ساعت کار و اشتهای مصرف آنها وجود دارد و صحیح است ، به چند دلیل: از جمله کمترین موارد نگرانی در مورد تجارت و امنیت شغلی.

یکی از راه های مراقبت از خود این است که مراقب سلامت روانی و ذهنیت خود باشید. ممکن است اصطلاح "ذهنیت رشد" را شنیده باشید. این کار با بازتاب خود شروع می شود. در ابتدا شما باید در اهداف درونی خود در زندگی شغلی و زندگی شخصی خود تأمل کنید - و سپس این موارد را به ترتیب اولویت لیست کنید تا تمرکز مجدد بر تعادل و انعطاف پذیری ایجاد شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 445
  • بازدید کلی : 9742
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی